Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Voorwaarden

Algemene voorwaarden en klantinformatie

Ik Algemene voorwaarden

§ 1 Basisbepalingen

(1) De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de contracten die u met ons als leverancier (domany GmbH) sluit via de website https:// coliriskincare.de/< /a> sluiten. Tenzij anders is overeengekomen, wordt de opname van eventuele door u gebruikte voorwaarden tegengesproken.

(2) Een consument in de zin van de volgende voorschriften is elke natuurlijke persoon die een juridische transactie sluit voor doeleinden die overwegend noch commercieel noch kan worden toegeschreven aan zelfstandige beroepsactiviteit. Een ondernemer is elke natuurlijke of rechtspersoon of een rechtsbevoegde personenvennootschap die bij het aangaan van een juridische transactie handelt in de uitoefening van zijn zelfstandige professionele of commerciële activiteit.

§ 2 Sluiting van het contract

(1) Het onderwerp van het contract is de verkoop van goederen.

(2) Zodra het betreffende product op onze website is geplaatst, doen wij u een bindend aanbod om een ​​contract voor de artikelen vermeld in de artikelomschrijving Voorwaarden.

(3) Het contract komt via het online winkelwagensysteem als volgt tot stand:
De voor aankoop bestemde goederen worden in het "winkelwagentje" geplaatst. U kunt de overeenkomstige knop in de navigatiebalk gebruiken om het "winkelwagentje" op te roepen en daar op elk moment wijzigingen door te voeren.
Na het oproepen van de pagina "Afrekenen" en het invoeren van uw persoonlijke gegevens en de betalings- en verzendingsvoorwaarden , worden alle bestelgegevens vervolgens weer weergegeven op de weergegeven overzichtspagina van de bestelling.
Als u een direct betalingssysteem (bijv. PayPal / PayPal Express, Amazon Payments, Sofort) als betaalmethode gebruikt, wordt u ofwel naar de bestelling geleid overzichtspagina in onze online shop of u wordt eerst naar de website van de aanbieder van het directe betalingssysteem geleid.
Als u wordt doorgestuurd naar het betreffende directe betalingssysteem, maakt u de juiste keuze of voert u daar uw gegevens in. Ten slotte wordt u teruggeleid naar de overzichtspagina van de bestelling in onze online shop.
Voordat u de bestelling verzendt, heeft u de mogelijkheid om alle informatie hier nogmaals te controleren en te wijzigen (ook met behulp van de "terug"-functie van de internetbrowser) of om de aankoop te annuleren.
Door de bestelling via de knop "Bestelling met betalingsverplichting" te verzenden, verklaart u de aanvaarding van het aanbod op juridisch bindende wijze, waarmee het contract tot stand komt.

(4) Uw vragen over het opstellen van een offerte zijn voor u vrijblijvend. Wij doen u een bindend aanbod in tekstvorm (bijv. per e-mail), dat u binnen 5 dagen kunt accepteren.

(5) De bestelling wordt verwerkt en alle informatie die nodig is in verband met het sluiten van de overeenkomst wordt gedeeltelijk geautomatiseerd per e-mail verzonden. Je moet er dus voor zorgen dat het e-mailadres dat je ons hebt gegeven correct is, dat de ontvangst van de e-mails technisch is gegarandeerd en vooral niet wordt verhinderd door SPAM-filters.

§ 3 retentierecht, eigendomsvoorbehoud

(1) U kunt een retentierecht alleen uitoefenen voor zover het vorderingen uit dezelfde contractuele relatie betreft.

(2) De goederen blijven ons eigendom totdat de koopprijs volledig is betaald.< /p>

§ 4 Garantie

(1) De wettelijke rechten op aansprakelijkheid voor gebreken bestaan.

(2) Als consument wordt u verzocht het artikel direct na levering te controleren op volledigheid, duidelijke gebreken en transportschade en ons hiervan op de hoogte te stellen en de expediteur eventuele klachten zo spoedig mogelijk te melden. Als u zich hier niet aan houdt, heeft dit geen invloed op uw wettelijke garantieaanspraken.

§ 5 Rechtskeuze, plaats van uitvoering, bevoegde rechtbank

(1) Duits recht is van toepassing. Voor consumenten is deze rechtskeuze alleen van toepassing voor zover dit de bescherming die wordt geboden door dwingende bepalingen van het recht van de staat waar de consument zijn gewone verblijfplaats heeft niet intrekt (gunstigheidsbeginsel).

(2) Plaats van uitvoering voor alle diensten uit de met ons bestaande zakelijke relatie en de plaats van jurisdictie is onze vestigingsplaats als u geen consument maar handelaar, een publiekrechtelijke rechtspersoon of een publiekrechtelijk speciaal fonds bent. Hetzelfde geldt als u geen algemene bevoegde rechtbank in Duitsland of de EU hebt of als uw woonplaats of gewone verblijfplaats niet bekend is op het moment dat de vordering wordt ingediend. De bevoegdheid om in beroep te gaan bij de rechtbank van een andere juridische plaats van jurisdictie blijft onaangetast.

(3) De bepalingen van het VN-kooprecht zijn uitdrukkelijk niet van toepassing.

II. Klantgegevens

1. Identiteit van de verkoper

domany GmbH
Kaiserstr 68
60329 Frankfurt am Main
Duitsland
Telefoon: 06926484075
E-mail:


Alternatieve geschillenbeslechting:
De Europese Commissie biedt een platform voor buitengerechtelijke online geschillenbeslechting (OS-platform), toegankelijk via https://ec.europa.eu/odr ( https://ec.europa.eu/odr).

2. Informatie over het sluiten van het contract

De technische stappen voor het sluiten van het contract, het sluiten van het contract zelf en de correctiemogelijkheden worden uitgevoerd in overeenstemming met de voorschriften "Sluiting van het contract" in onze Algemene Voorwaarden (Deel I.).

>

3. Contracttaal, contracttekstopslag

3.1. Contracttaal is Duits.

3.2. We bewaren niet de volledige tekst van het contract. Voordat de bestelling via het online winkelwagensysteem wordt verzonden, kunnen de contractgegevens worden afgedrukt of elektronisch worden opgeslagen met behulp van de afdrukfunctie van de browser. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, worden de bestelgegevens, de wettelijk vereiste informatie voor overeenkomsten op afstand en de algemene voorwaarden opnieuw per e-mail naar u verzonden.

3.3. Als u buiten het online winkelwagensysteem om een ​​aanbieding vraagt, ontvangt u alle contractgegevens als onderdeel van een bindende aanbieding in tekstvorm, bijvoorbeeld per e-mail, die u kunt afdrukken of elektronisch kunt opslaan.

4. Gedragscodes

4.1. We hebben ons onderworpen aan de kwaliteitscriteria voor het koperszegel van Händlerbund Management AG en de Ecommerce Europe Trustmark Code of Conduct, die kan worden bekeken op: https://www.haendlerbund.de/images/content/kaeufersiegel/kaeufersiegel-qualitatsinstrumente.pdf ( https: //www.haendlerbund.de/images/content/kaeufersiegel/kaeufersiegel-kwaliteitscriteria.pdf) en https://www.ecommercetrustmark.eu/the-code-of-conduct/ (https://www.ecommercetrustmark .eu/de-gedragscode/)

5. Essentiële kenmerken van het goed of de dienst

De essentiële kenmerken van de goederen en/of dienst zijn te vinden in de betreffende aanbieding.

6. Prijzen en betalingsvoorwaarden

6.1. De prijzen vermeld in de respectieve aanbiedingen en de verzendkosten vertegenwoordigen de totale prijzen. Ze omvatten alle prijscomponenten inclusief alle toepasselijke belastingen.

6.2. De verzendkosten zijn niet inbegrepen in de aankoopprijs. Ze kunnen via een daarvoor bestemde knop op onze website of in het betreffende aanbod worden opgeroepen, worden tijdens het bestelproces afzonderlijk weergegeven en zijn bovendien voor uw rekening, tenzij gratis levering is toegezegd.

br>6.3. U moet de kosten dragen die zijn gemaakt voor de overschrijving (bankoverschrijving of wisselkoerskosten) in gevallen waarin de levering is gedaan naar een EU-lidstaat, maar de betaling is gedaan buiten de Europese Unie.

6.4. De betaalmethoden die voor u beschikbaar zijn, worden weergegeven onder een overeenkomstige knop op onze website of in het betreffende aanbod.

6.5. Tenzij anders vermeld voor de afzonderlijke betalingsmethoden, zijn de betalingsvorderingen uit het gesloten contract onmiddellijk opeisbaar.

7. Leveringsvoorwaarden

7.1. De leveringsvoorwaarden, de leveringsdatum en eventueel bestaande leveringsbeperkingen zijn te vinden onder een overeenkomstige knop op onze website of in de betreffende aanbieding.

7.2. Als u een consument bent, is het wettelijk geregeld dat het risico van onopzettelijk verlies en onvoorziene verslechtering van het verkochte artikel tijdens verzending pas op u overgaat wanneer de goederen aan u worden overhandigd, ongeacht of de verzending verzekerd of onverzekerd is. Dit geldt niet als u zelfstandig een transportbedrijf heeft ingeschakeld dat niet door de aannemer is genoemd of een andere persoon die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de verzending.

8. Wettelijke aansprakelijkheid voor gebreken

Aansprakelijkheid voor gebreken is gebaseerd op de bepaling "Garantie" in onze Algemene Voorwaarden (deel I).

Deze algemene voorwaarden en klantinformatie zijn opgesteld door de advocaten van de Händlerbund, gespecialiseerd in IT-recht, en worden voortdurend gecontroleerd op wettelijke conformiteit. Händlerbund Management AG garandeert de rechtszekerheid van de teksten en is aansprakelijk in geval van waarschuwingen. Meer informatie hierover vindt u op: https://www.haendlerbund.de/agb-service (https://www.haendlerbund.de/agb-service).

9. Productrecensies

Aangezien wij verantwoordelijk zijn voor alle inhoud op onze website, worden alle inkomende recensies gecontroleerd voordat ze worden gepubliceerd. We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken inhoud te verwijderen of niet te publiceren die in strijd is met onze onderstaande richtlijnen voor acceptabele inhoud. 

 

Richtlijnen voor geschikte inhoud in productrecensies:

  1. Productrecensies moeten verwijzen naar het overeenkomstige artikel op de betreffende productpagina.  < /li>
  2. Productrecensies mogen geen onwettige inhoud bevatten. Dit omvat aanstootgevende, bedreigende, intimiderende, discriminerende, gewelddadige en seksueel expliciete inhoud.
  3. Productrecensies mogen de rechten van andere personen of entiteiten niet schenden, waaronder privacy, intellectuele eigendomsrechten en gegevensbescherming. 
  4. Productreviews mogen geen persoonlijke gegevens bevatten (bijv. telefoonnummer, e-mailadressen, adressen).
  5. Productrecensies mogen geen inhoud bevatten die is gemaakt voor advertenties of andere commerciële doeleinden. Hieronder vallen ook bedrijfslogo's, internetlinks of bedrijfsnamen.
  6. Productrecensies mogen alleen internetlinks bevatten die verwijzen naar andere producten die ook deel uitmaken van het colibri huidverzorgingsproductportfolio - maar niet naar externe websites. 
  7. Elke klant heeft slechts het recht om één beoordeling per product in te dienen. 
  8. Bij het indienen van een productbeoordeling op naam, moet dit naar waarheid worden vermeld. Het mag zich niet voordoen als een persoon of entiteit. 
  9. Productbeoordelingen mogen alleen door particulieren worden ingediend. Inzenden namens een bedrijf is niet toegestaan. 

We streven ernaar ontvangen productrecensies zo snel mogelijk te controleren op naleving van de bovenstaande richtlijnen en deze vervolgens te publiceren. Vanwege seizoensgebonden hoge fasen kan de publicatie in uitzonderlijke gevallen worden uitgesteld. Wij vragen hiervoor uw begrip!

 

10. 30 DAGEN GELD TERUG GARANTIE

Ongeacht het wettelijke herroepingsrecht, verlenen wij u het recht om goederen binnen 30 dagen aan ons te retourneren. Tijdens deze periode mag u de producten testen. De 30 dagen gaan in op de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen in bezit neemt. Tijdige verzending van de goederen is doorslaggevend voor het halen van de deadline. De kosten voor retourzending dien je zelf te dragen. 

Zodra we de geretourneerde goederen hebben ontvangen, zullen we deze onmiddellijk controleren. We vragen hier om uw geduld. Producten die leeg of voor meer dan ⅔ verbruikt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Bovendien kan de 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie slechts één keer worden geclaimd voor een product. Meerdere garantieclaims voor identieke producten zijn uitgesloten.

Afhankelijk van de waarde van je retourzending is het mogelijk dat er extra verzendkosten van toepassing zijn. Dit is het geval als de minimale bestelwaarde (zie betaling en verzending) voor een levering zonder verzendkosten werd onderschreden door de waarde van de retourzending. Het is ook mogelijk dat wanneer een aankoop met korting wordt geretourneerd met een retour, kortingen ongeldig worden of lager zijn - bijvoorbeeld als kortingen zijn gekoppeld aan het aantal producten in de bestelling. 

Daarom zullen we na ontvangst van uw retour controleren hoeveel de bestelling zou hebben gekost zonder de geretourneerde producten en u vervolgens het verschil terugbetalen. De terugbetaling zal worden gedaan met behulp van de betaalmethode die is gebruikt op het moment van aankoop. Vouchers kunnen niet worden uitbetaald - in dit geval geven we je een nieuwe cadeaubon. 

Voor meer informatie over uw retouraanvraag en het retouradres kunt u onze klantenservice een e-mail sturen naar kontakt@coliriskincare.de of het contactformulier (www.coliriskincare.de/), met vermelding van de producten worden geretourneerd en uw ordernummer.contact) om contact op te nemen. Gelieve af te zien van ongevraagde retourzendingen. 


laatste update: 07/11/2022